REKLAAMSEADMETE TOOTJA | KIIRE TARNEAEG | TASUTA NÕUSTAMINE
Kaebused
III. Kaebused:
Kauba kohta esitatud kaebused
III. (1) Kaebuse võib esitada iga klient, kelle tellimus ei ole täidetud vastavalt tellimusele või kes on saanud defektse kauba.
III. (2) Kaebused tuleb esitada e-posti teel aadressil: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Kaebusi menetletakse 7 tööpäeva jooksul alates nende laekumise päevale järgnevast päevast (kui kaebuse laekumise päevale järgnev päev on töövaba päev (laupäev, pühapäev, puhkepäev), arvestatakse kaebuse menetlemise tähtaega alates esimesest tööpäevast, mis järgneb kaebuse esitamise päevale).
III. Iga kaebus peab sisaldama üksikasjalikku kirjeldust lahknevuse kohta.
III. (5) Iga kliendi esitatud ja eespool nimetatud tingimustele vastav kaebus vaadatakse läbi eraldi.
III. (6) Füüsilised isikud, kes on tellinud kaupu seoses oma äritegevusega, avalik-õiguslikud isikud, organisatsioonid, asutused ja juriidilised isikud on kohustatud kontrollima kauba vastavust tellimusele kvaliteedi ja koguse osas 7 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Kauba kättesaamise päevaks loetakse päeva, mil kuller/ muu poolte valitud postiteenuse osutaja toimetab kauba tellija tellimuses märgitud registrijärgsesse asukohasse. Reklamatsioone, mis esitatakse pärast 7-päevase tähtaja möödumist alates kauba kättesaamise kuupäevast, ei võeta arvesse.
III. Selleks, et kaebust saaks arvesse võtta, peab kogu vaidlustatud kaubasaadetis jääma kontrollimiseks alles.
III. 8. SpiroPrint vastutab kvaliteedigarantii alusel. SpiroPrint ei vastuta garantii alusel.
IV. Pretensioonide esitamise tähtaeg füüsiliste isikute poolt, kes ostavad kaupu, mis ei ole otseselt seotud nende äri- või kutsetegevusega (tarbijad 23. aprilli 1964. aasta tsiviilseadustiku artikli 22 1 tähenduses).
IV. 1. Tarbijad on kohustatud kontrollima kauba vastavust tellimusele kvaliteedi ja koguse osas 7 päeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast. Kauba kättesaamise päevaks loetakse päeva, mil kuller/ muu poolte valitud postiettevõtja toimetab kauba tellija tellimuses märgitud registrijärgsesse asukohta. Pärast 7-päevase tähtaja möödumist alates kauba kättesaamise kuupäevast esitatud kaebusi ei võeta arvesse.
IV. 2. Kaebustest teatamist võetakse vastu tööpäeviti kuni kella 16:00-ni.
IV. (3) Kaebused vaadatakse läbi 7 tööpäeva jooksul alates nende kättesaamise päevale järgnevast päevast. Kui kaebuse kättesaamise päevale järgnev päev on puhkepäev (laupäev, pühapäev, riigipüha), vaadatakse kaebused läbi esimesel tööpäeval, mis järgneb kaebuse kättesaamise päevale.
VIII.
Kaebused kahjustatud saadetise kohta: VIII. 1. Sellise kaebuse esitamise tingimuseks on kauba nähtav kahjustus või osaline kadumine.
VIII. 2. Pretensioon tuleb märkida veodokumenti kohe pärast kauba kättesaamist ja koostada vedaja juuresolekul kahjustuste aruanne. Pretensioonid tuleb esitada kirjalikult 5 päeva jooksul alates saadetise kättesaamisest. Kui saadetis on kahjustatud, on kaubasaaja kohustatud jätma saadetise SpiroPrindi käsutusse kuni pretensioonimenetluse lõpuleviimiseni.
VIII. (3) Pärast 5 päeva möödumist saadetise vastuvõtmisest ilma reservatsioonideta esitatud kaebus toob kaasa nõuete aegumise.
IX. Kaebus tarneaja kohta:
IX. (1) Saadetise saaja, kes on saanud saadetise kätte pärast kokkulepitud kuupäeva, peab selle asjaolu kullerfirma esindaja juuresolekul saatelehel märkima. Ta peab märkima kättetoimetamise kuupäeva ja kellaaja ning hilinemise põhjuse (kullerfirma esindaja poolt). Kui saaja keeldub dokumentaalselt saadetisest, tagastatakse saadetis SpiroPrindi peakontorisse saaja kulul.
IX. Teenuste ja lisateenuste osutamise lepingu mittetäitmise või mittenõuetekohase täitmisega seotud kaebusi võib kullerfirmadele esitada ainult Tanie.Dlugopisy.pl. Kaebused tuleb esitada kirjalikult 7 päeva jooksul.
Kaebuste läbivaatamiseks tuleb täita ja tagastada kaebuse vorm. Allpool on vormid allalaadimiseks.