• Minu konto
    Logi sisse
Korv:
Korv
info: Teie ostukorv on tühi!
Sisestage, millist toodet otsite

Regulamin

I.
Ostutingimused: I. 1. Ostutingimuseks on nõusolek ja nõustumine käesolevate tingimustega.

I. 2. Ostu võivad sooritada füüsilised isikud (seoses oma äritegevusega või tarbijatena, st füüsilised isikud, kes sooritavad ostu isiklikel eesmärkidel, st ei ole otseselt seotud oma äri- või kutsetegevusega - edaspidi vaheldumisi füüsilised isikud või tarbijad) ning asutused, organisatsioonid, avalik-õiguslikud ja juriidilised isikud.

I. 3. müük füüsilistele isikutele, ettevõtetele on ette nähtud ettemaksu alusel pro forma arve alusel.

I. 4. füüsiliste isikute ja äriühingute puhul antakse tellimus täitmiseks üle pärast makse registreerimist ja projekti heakskiitmist.

I. 5. avalik-õiguslike asutuste, organisatsioonide, institutsioonide ja juriidiliste isikute puhul on lubatud lubada tasumist edasilükatud maksetähtajaga poolte vahel sõlmitud individuaalse kokkuleppe alusel. SpiroPrintil on õigus keelduda põhjendamatult edasilükatud maksetähtajast.

I. 6 Kui projekt on vastu võetud ja makse sooritatud, ei saa klient tehingust taganeda.

I. 7. Elektroonilise arve väljastamise ja saatmise õiguslik alus on 11. märtsi 2004. aasta käibemaksuseaduse artikkel 106 (Teataja nr 54, punkt. 535) Seaduse kohaselt elektrooniliselt saadetud arve on samaväärne paberil väljastatud arve saatmisega ja kujutab endast raamatupidamisdokumenti.

I.8. Veebipoe www.spiroprint.pl omanik - edaspidi müüja - on: SpiroPrint spółka jawna, asukohaga Żary, ul. Słowackiego 4J, NIP-number: 924-190-08-27, REGON: 081006270 ja KRS: 404991.

II. Täitmistingimused:

II. 1. Tellimus realiseeritakse 3 kuni 14 tööpäeva jooksul alates broneeringu tegemisest, mis toimub pro forma arve ja kavandi kinnitamise alusel, kui tegemist on eraisikute ja äriühingutega. 2. Maksed teenuse eest tehakse ettevõtte SpiroPrint pangakontole, mida hoitakse Bank Santander S.A.-s. Filiaal Żary, mille registrijärgne asukoht on Żary.

II. Avalike üksuste, organisatsioonide, asutuste ja juriidiliste isikute puhul teostatakse tellimus 3-14 tööpäeva jooksul alates kavandi heakskiitmisest.

III. Kaebused:

Kauba kohta esitatud kaebused

III. (1) Kaebuse võib esitada iga klient, kelle tellimus ei ole täidetud vastavalt tellimusele või kes on saanud defektse kauba.

III. (2) Pretensioonid tuleb esitada e-posti teel aadressil: reklamacje@taniegadzety.pl

III. (3) Kaebusi menetletakse 7 tööpäeva jooksul alates nende laekumise päevale järgnevast päevast (kui kaebuse laekumise päevale järgnev päev on töövaba päev (laupäev, pühapäev, puhkepäev), arvestatakse kaebuse menetlemise tähtaega alates esimesest tööpäevast, mis järgneb kaebuse esitamise päevale).

III. Iga kaebus peab sisaldama üksikasjalikku kirjeldust lahknevuse kohta.

III. (5) Iga kliendi esitatud ja eespool nimetatud tingimustele vastav kaebus vaadatakse läbi eraldi.

III. (6) Füüsilised isikud, kes on tellinud kaupu seoses oma äritegevusega, avalik-õiguslikud isikud, organisatsioonid, asutused ja juriidilised isikud on kohustatud kontrollima kauba vastavust tellimusele kvaliteedi ja koguse osas 7 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Kauba kättesaamise päevaks loetakse päeva, mil kuller/ muu poolte valitud postiettevõtja toimetab kauba tellija tellimuses märgitud registrijärgsesse asukohasse. Reklamatsioone, mis esitatakse pärast 7-päevase tähtaja möödumist alates kauba kättesaamise kuupäevast, ei võeta arvesse.

III. Selleks, et kaebust saaks arvesse võtta, peab kogu vaidlustatud kaubasaadetis jääma kontrollimiseks alles.

III. 8. SpiroPrint vastutab kvaliteedigarantii alusel. SpiroPrint ei vastuta garantii alusel.

IV. Pretensioonide esitamise tähtaeg füüsiliste isikute poolt, kes ostavad kaupu, mis ei ole otseselt seotud nende äri- või kutsetegevusega (tarbijad 23. aprilli 1964. aasta tsiviilseadustiku artikli 22 1 tähenduses).

IV. 1. Tarbijad on kohustatud kontrollima kauba vastavust tellimusele kvaliteedi ja koguse osas 7 päeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast. Kauba kättesaamise päevaks loetakse päeva, mil kuller/ muu poolte valitud postiettevõtja toimetab kauba tellija tellimuses märgitud registrijärgsesse asukohta. Pärast 7-päevase tähtaja möödumist alates kauba kättesaamise kuupäevast esitatud kaebusi ei võeta arvesse.

IV. 2. Kaebustest teatamist võetakse vastu tööpäeviti kuni kella 16:00-ni.

IV. (3) Kaebused vaadatakse läbi 7 tööpäeva jooksul alates nende kättesaamise päevale järgnevast päevast. Kui kaebuse kättesaamise päevale järgnev päev on puhkepäev (laupäev, pühapäev, riigipüha), vaadatakse kaebused läbi esimesel tööpäeval, mis järgneb kaebuse kättesaamise päevale.

V. Eraisiku, kes ostab asja/teenust isiklikuks otstarbeks, mis ei ole seotud tema äritegevusega (tarbija), taganemisõigus.

V. 1 Lepingu sõlmimine toimub projekti vastuvõtmisega või proformaarve tasumisega, olenevalt sellest, kumb toimub varem. Kui tarbija võtab projekti esimesena vastu, loetakse, et ta on lepingu SpiroPrindiga sõlminud vastuvõtmise hetkel. Kui tarbija esimene tegevus on proformaarve tasumine, siis loetakse selle tegevuse kuupäevaks lepingu sõlmimise kuupäev.

V. (2) Tarbija nõustub, et talle saadetakse lepingu sõlmimise kinnitus, saates teavet e-posti aadressile, millelt tarbija esitas trükimaterjali.

V. 3. Tarbija, kes on sõlminud kauglepingu või väljaspool äriruume sõlmitava lepingu, võib lepingust taganeda 14 päeva jooksul ilma põhjendusi esitamata ja kulusid kandmata, välja arvatud järgmised erandid seoses kulude kandmisega:kui tarbija on valinud muu tarneviisi kui Spiroprint'i pakutav kõige odavam tavaline tarneviis, ei ole Spiroprint kohustatud hüvitama tarbijale tekkinud lisakulusid,Tarbija kannab ainult kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui Spiroprint on nõustunud neid kandma või ei ole teavitanud tarbijat nende kulude kandmise vajadusest.

V. 4 Lepingute suhtes ei kohaldata väljaspool äriruume või kauglepingu taganemisõigust:

1) teenuste osutamise suhtes, kui kaupleja on teenuse täielikult täitnud tarbija selgesõnalisel nõusolekul, keda on enne teenuse osutamise algust teavitatud sellest, et ta kaotab taganemisõiguse pärast seda, kui kaupleja on teenuse osutanud;

2) kui teenuse objektiks on tarbija spetsifikatsiooni järgi valmistatud või tarbija isiklike vajaduste rahuldamiseks mõeldud mittevalmistatud ese. Tarbija spetsifikatsiooni all mõeldakse asja valmistamist vastavalt tarbija disainile, sealhulgas tema valikul valmistatud graafika, sisu, värvid, muud individuaalselt selle tarbija jaoks valmistatud toote omadused).

V. 5 Tarbija võib lepingust taganeda, esitades Tingimustele PDF-formaadis lisatud vormi kohase sisuga avalduse.

Avalduse saatmine enne tähtaega on piisav, et pidada kinni tähtajast.VII.
Kaupade tagastamine. VII. (1) Pärast lepingust taganemise avalduse esitamist on tarbija kohustatud saatma kauba SpiroPrint'ile viivitamata, kuid mitte rohkem kui 14 päeva jooksul, mida arvestatakse alates lepingust taganemise kuupäevast.

VII. 2. Kauba tagastamise kulud kannab tarbija (tarbijaõiguste seaduse artikli 34 lõige 2).

VII. 3. SpiroPrint hüvitab tarbija tehtud maksed 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise deklaratsiooni ja tõendi saamisest kauba tagastamise kohta SpiroPrint'ile.

VII. 4. SpiroPrint tagastab makse, kasutades sama makseviisi, mida tarbija kasutas, välja arvatud juhul, kui tarbija on selgesõnaliselt nõustunud teistsuguse tagasimakseviisiga, mis ei tekita tarbijale mingeid kulusid.

VIII.
Kahjustatud postiga seotud kaebused: VIII. 1. Sellise kaebuse esitamise tingimuseks on, et kaup on nähtavalt kahjustatud või osaliselt kadunud.

VIII. 2. Pretensioon tuleb märkida veodokumenti kohe pärast kauba kättesaamist ja koostada vedaja juuresolekul kahjustuste aruanne. Pretensioonid tuleb esitada kirjalikult 5 päeva jooksul alates saadetise kättesaamisest. Kui saadetis on kahjustatud, on kaubasaaja kohustatud jätma saadetise SpiroPrindi käsutusse kuni pretensioonimenetluse lõpuleviimiseni.

VIII. (3) Pärast 5 päeva möödumist saadetise vastuvõtmisest ilma reservatsioonideta esitatud kaebus toob kaasa nõuete aegumise.

IX. Kaebus tarneaja kohta:

IX. (1) Saadetise saaja, kes on saanud saadetise kätte pärast kokkulepitud kuupäeva, peab selle asjaolu kullerfirma esindaja juuresolekul saatelehel märkima. Ta peab märkima kättetoimetamise kuupäeva ja kellaaja ning hilinemise põhjuse (kullerfirma esindaja poolt). Kui saaja keeldub dokumentaalselt saadetisest, tagastatakse saadetis SpiroPrindi peakontorisse saaja kulul.

IX. (2) Teenuste ja lisateenuste osutamise lepingu mittetäitmise või mittenõuetekohase täitmise kohta võib kullerfirmadele kaebusi esitada ainult SpiroPrint. Kaebused tuleb esitada kirjalikult 7 päeva jooksul.


X. Trükimaterjalid:

X. (1) SpiroPrint ei vastuta kliendi poolt saadetud tööde sisu eest. Kui materjalid sisaldavad ebaseaduslikku sisu, võime keelduda selliste materjalide trükkimisest.

X. 2. Kliendi poolt antud tellimuse jaoks saadetud materjalid peavad tehniliselt vastama veebilehel: spiroprint.pl järjehoidjas: REALIZE ORDER / PROJEKTI INFORMATSIOON märgitud parameetritele ja spetsifikatsioonidele.

X. 3. Klient kinnitab, et ta on tutvunud punktis 3.1 nimetatud tehniliste nõuetega. X.2. ja kinnitab, et tema esitatud materjalid vastavad nendele nõuetele.

X. 4. SpiroPrint võib omal äranägemisel võtta töötlemiseks vastu kliendi saadetud materjalid, mis ei vasta punktis X.X.X. nimetatud tehnilistele nõuetele. X.2. osutatud nõuetele mittevastavad, ja kohandada need materjalid nende nõuetega või kutsuda klienti üles saatma materjale, mis vastavad punktis X.2. osutatud nõuetele. X.2. Kui SpiroPrint ise kohandab esitatud materjalid vastavalt punktis X.2. osutatud tehnilistele nõuetele. X.2., võib materjalide sisu ja graafilist vormi muuta. SpiroPrint teavitab klienti sellisest muudatusest enne muudetud materjalidega jätkamist. Klient on kohustatud kontrollima esitatud kujundust selle sisu (sealhulgas grammatika ja õigekirja) ja graafilise vormi osas. SpiroPrint töötleb ainult vastuvõetud tellimust.

X. Kui kliendil on probleeme kujunduse kontrollimisega selle sisu või graafilise vormi osas, on ta kohustatud sellest teavitama SpiroPrinti. Projekteerimise heakskiitmine toob kaasa selle edastamise teostamiseks. Pärast kliendi heakskiidu saamist ei vastuta SpiroPrint projekti sisu (sealhulgas grammatilised ja õigekirjavead) ega graafilise vormi vastuolude eest.

X. 6 Tellimuse valmimistähtaega pikendatakse aja võrra, mille jooksul SpiroPrint kohandab kliendi materjale vastavalt ptk-s osutatud tehnilistele nõuetele. X. 2.

X. 7. SpiroPrint ei arhiveeri pildifaile. FTP-serveris olevad ja tellimustele üleslaetud failid kustutatakse pärast 30 päeva möödumist.

XI. SpiroPrint ei vastuta:

(a) sisult valesti ettevalmistatud trükitööde eest;

b) Kliendi poolt aktsepteeritud tööde trükkimise eest, mis sisaldavad tehnilisi, kvantitatiivseid, värvilisi ja trükivigu;

c) materjalide kohaletoimetamise hilinemise eest väliste kullerite poolt;

d) SpiroPrindist mitteolenevatest välistest teguritest, elektrikatkestustest, trükkimiseks vajalike materjalide tarnimise hilinemistest jms põhjustatud viivitused trükkimisel; e) trükkimiseks vajalike materjalide tarnimise hilinemine jms; f) trükkimiseks vajalike materjalide tarnimise hilinemine;

e) Viivitused tellija poolt korrektsete andmete esitamise tähtaja tõttu;

f) Raha õigeaegse ülekandmise eest kliendi panga ja meie panga vahel;

g) Kliendile tarnitud ja kliendi poolt tellitud toote koguse eest, tingimusel, et see jääb +-3% piiridesse ostmisel tellitud kogusest.

h) SpiroPrint ei vastuta kullerisaadetiste õigeaegsuse eest. Kullerisaadetiste kvaliteeti puudutavaid pretensioone käsitletakse ainult kahjustusdokumentide esitamisel (vt punkt III).

XII. SpiroPrint Company jätab endale õiguse muuta eeskirju, teave muudatuste kohta pannakse esilehele.

XIII. Kõik vaidlused, mis tulenevad poolte vahel sõlmitud lepingust, sealhulgas seoses lepingu mittenõuetekohase täitmisega, mittetäitmisega, samuti seoses kahju hüvitamisega, tunnistab pädevaks SpiroPrindi asukoha kohus, tarbijaga seotud kohtuvaidluste puhul kohaldatakse kohaliku kohtu pädevust.

TEABEKLAUSEL

Vastavalt Euroopa Parlamendi ja nõukogu 27.04.2016 määruse (EL) 2016/679 artiklile 13. füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta (isikuandmete kaitse üldmäärus) (ELT EL. L. 2016, nr 119) - edaspidi RODO - teatan, et:

  1. Teie isikuandmete haldaja on SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzyński , Spółka Jawna, NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270, ul. Słowackiego 4J, 68-200 Żary
  2. Teie isikuandmeid töödeldakse teie tellimuse töötlemiseks - 27. aprilli 2016. aasta isikuandmete kaitse üldmääruse artikli 6 lõike 1 punkti b alusel, teie vabatahtliku nõusoleku alusel;
  3. Te võite oma antud nõusoleku igal ajal tagasi võtta, kusjuures nõusoleku tagasivõtmine ei mõjuta enne selle tagasivõtmist nõusoleku alusel teostatud töötlemise seaduslikkust;
  4. Kõigi isikuandmete esitamine on siiski vabatahtlik:
    1. selliste andmete nagu nimi, e-posti aadress ja telefoninumber on vajalik kaubandusliku pakkumise koostamiseks ja edastamiseks, e-arve saatmiseks, lepingu tingimuste täitmiseks.
    2. Isikuandmete esitamine on vabatahtlik; andmete esitamisest keeldumine võib siiski kaasa tuua tellimuse töötlemisest keeldumise.
  5. Seoses andmete töötlemisega lõikes 1 osutatud eesmärgil.3 osutatud eesmärgil võidakse teie isikuandmed teha kättesaadavaks teistele isikuandmete saajatele või saajate kategooriatele:
    1. üksused, kellel on õigus saada teie isikuandmeid asjakohaste õigusaktide alusel;
    2. üksused, kes töötlevad teie isikuandmeid vastutava töötleja nimel vastutava töötlejaga sõlmitud lepingu alusel, mis käsitleb isikuandmete töötlemist (nn volitatud töötlejad), nt kindlustusseltsid ja pangad.
  6. Teie isikuandmeid säilitatakse ajavahemikuks:
    1. üks aasta alates teie nõusoleku andmisest teie isikuandmete töötlemiseks, mis koguti ärilistel eesmärkidel, kui vahetut lepingu sõlmimist ei toimunud, st mida töödeldakse võimaliku pakkumise esitamise eesmärgil.
    2. SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna nagu administraator võib säilitada isikuandmeid nii kaua, kui seda lubab õigustatud huvi, mis ei ole olulisem kui isiku õigus eraelu puutumatusele. Isegi kui SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna ei pea isikuandmeid säilitama, võib nende säilitamist nõuda seadus (nt kaubandus- või maksuõigus). Sellisel juhul võib andmeid kasutada ainult õiguslike nõuete täitmiseks ja neile ei tohi muul viisil juurde pääseda.
  7. Teie isikuandmeid ei edastata väljapoole Euroopa Majanduspiirkonda/rahvusvahelist organisatsiooni.
  8. Teie isikuandmeid ei kasutata automatiseeritud otsuste tegemiseks, sealhulgas profiilide koostamiseks.
  9. Teil on õigus tutvuda oma andmete sisuga ning õigus andmete parandamisele, kustutamisele, töötlemise piiramisele, õigus andmete ülekantavusele, õigus esitada vastuväiteid, õigus võtta igal ajal tagasi oma nõusolek töötlemiseks, ilma et see mõjutaks enne nõusoleku tagasivõtmist antud nõusoleku alusel tehtud töötlemise seaduslikkust. Isikuandmete töötlemiseks antud nõusoleku tagasivõtmise avaldus tuleb esitada kirjalikult või elektrooniliselt aadressil rodo@spiroprint.pl.
  10. Teil on õigus esitada kaebus GIODO-le / isikuandmete kaitse ameti presidendile, kui leiate, et teie isikuandmete töötlemine on ebaseaduslik.