• Minu konto
    Logi sisse
Korv:
Korv
info: Teie ostukorv on tühi!
Sisestage, millist toodet otsite
Blogi
Ehituse vidin, mis kinnistab teie suhted klientidega

Ehituse vidin, mis kinnistab teie suhted klientidega

See ei pea olema midagi suurt, piisab vaid puusepaleest, helkurvestist või isegi taskulambist. Oluline on, et tegemist on kasuliku tootega. Igaühel on kodus esemeid, mis on nn "tolmupüüdjad". Neid ei kasutata millekski, vaid nad ainult segavad ruumi kodus. Kui ese on kasulik, on suur tõenäosus, et klient seda kasutab, eriti kui ta oli huvitatud renoveerimisest või muust ehitustööst. Ta kohtab teel igasuguseid raskusi, olgu selleks siis elektrikatkestus või õnnetus teel. Sellises olukorras on käepärast lihtsad universaalsed esemed, nagu taskulamp või helkurvest. On suur tõenäosus, et sellises olukorras mainib klient, kellelt ta sellise kingituse sai. Kuigi tegemist on väikeste esemetega, on oluline tagada, et need oleksid hea kvaliteediga. Taskulambist, mis ei paista piisavalt kaugele, ja muudest esemetest, mis ei ole pärast ühekordset kasutamist enam kasutuskõlblikud, pole mingit kasu. Ütlematagi selge, et see on täiesti kahjulik.

Kingitus aitab kliendile meelde jätta, mis on hea

Lisaks sellele elemendile, et kliendile meeldejäävaks teha, tasub rõhutada, et inimestel on meeles mehhanism, mis mingil moel stimuleerib nende tänulikkust. See põhineb asjaolul, et kui me midagi saame, siis kas teadlikult või mitte, tunneme me mingisugust soovi saadud hüve tagasi maksta. Ehitustööstuse puhul võib see olla veel üks samm, et laiendada oma head kaubamärki ja tunnistust usaldusväärsusest. Seda enam, et enamasti jagavad oma arvamust kliendid, kes on teenuses pettunud. Nad keskenduvad positiivsete külgede asemel negatiivsetele külgedele. Need, kelle ootused on täidetud, on omakorda harva motiveeritud sellest veebisaidil teatama või sõbrale soodsat arvamust ettevõttest jagama. Kui klient saab lisaks edukalt täidetud tellimusele ka kingituse, tunneb ta end motiveerituna, et jagada head mälestust ettevõttest. Ta ei mäleta mitte ainult kingitust, vaid ka töö tõhusust, head suhtlemist ja kõiki muid häid asju, mis sageli jäävad märkamatuks.

Hea esmamulje jätmine ehitusvaldkonna vidinatega

Hea ja kasulik kingitus ei saa mitte ainult soojendada suhteid ühe kliendiga, vaid võib äratada järgmiste klientide tähelepanu. Kogu aasta jooksul toimub palju messide või üritusi, kus erinevad ehitustööstuse ettevõtted end reklaamivad. Eelnevalt mainitud mehhanism toimib klientide hankimisel väga sarnaselt. Otsus teatud teenuste kasutamise kasuks tehakse suuresti emotsionaalsel tasandil. Seega võib positiivse mulje loomine juba kliendisuhte algusest peale anda pikaajaliselt olulise eelise. Seda seetõttu, et esimese hea mulje jälg jääb kliendi mällu, mida on väga raske teha, eriti ajal, mil reklaamlehed on populaarsed. Sageli ei vaadata neid isegi mitte ja need satuvad lähimasse prügikasti. Seevastu ese, mis suudab praktilise kingituse kujul kliendi tööriistade arsenali toita, ei ole kohe alguses hukule määratud. Pigem on suur tõenäosus, et selline ese jääbki käepärast, sest see võib osutuda kasulikuks. See ei anna mitte ainult ettevõttele turundusimpulssi, vaid ka kliendile kohe alguses käegakatsutavat kasu.