REKLAAMSEADMETE TOOTJA | KIIRE TARNEAEG | TASUTA NÕUSTAMINE

Ettevõtte vidinate roll klientide ja hotellikülastajatega suhtlemisel
Reklaamseadmed on üks kõige kauem tuntud reklaamivormidest. Ei ole raske tuvastada selle päritolu, mis tuleneb kinkimise traditsioonist, eriti ametlikust kinkimisest, kus kingituste eesmärk oli tõsta nii saaja kui ka kingi tegija prestiiži. Reklaamivahendid täidavad üht põhilist ülesannet - nad kujundavad ettevõtte või asutuse kuvandit klientide, külaliste, äripartnerite või töövõtjate silmis. Vidinate industrialiseerimise ajastul on ilmnenud, et nende individuaalsus avaldab sageli tugevamat mõju saajale kui näotu kliendile suunatud massireklaam.
Hotelliketid ja isegi väikesed, iseseisvad hotellid või külalistemajad on sellised ettevõtted, mis hakkasid oma klientidega suhtlema vidinate abil juba ammu enne, kui need leidsid tee laiemasse reklaamitööstusse. Hotellijuhtkond võttis kiiresti omaks, et isegi väike reklaamivahend, millel hotellis võib olla ka kasulik funktsioon, loob positiivseid külalissuhteid, kaubamärgi tuntust, usaldust ja lojaalsust.
Gadgetid hotellidele - miks need on olulised?
Hea reklaamitavus hotellidele on pidev meeldetuletus külalistele, kus nad peatuvad. Reklaamtahvlist fassaadil või identifitseerimiselementidest hotelli fuajees ei piisa kindlasti, eriti nende külaliste puhul, kes reisivad sageli. Edenduskunsti kohaselt ei tohiks hotellikülastaja hetkekski unustada, millises hotellis ta on. Tähelepanu säilitamise funktsiooni täidavad kõik fikseeritud elemendid, aga ka liikuvad elemendid, sageli väikesed hotellide vidinad, mis on ühtlaselt jaotatud kõigile kommunikatsiooniteedele. Olulist identifitseerimisfunktsiooni täidavad kõik vannitoa vidinad, hotelli embleemiga rätikud, reisihügieenitarvikud, reisihambaharjad või kaunid puhastusvahendite pakendid.
Öko-vihikud koos pliiatsi või pliiatsiga, kõik pudelite avajad, korgipadjad või MICE-tööstuse hotellide pakkumiskaustad osutuvad hotellitoas kasulikuks. Kõigil neil esemetel on samal ajal ka utilitaarne roll ja mõnda neist klient kindlasti ei dubleeri. Hotelli vidinate süsteemiga harjunud klient saab suurepäraselt aru, et mõnda neist esemetest saab mitte ainult kasutada, vaid ka kaasa võtta, et neid kasutada nii majutuse ajal, reisil kui ka kodus. Selline vastastikune mõistmine pikendab kindlasti kaubamärgikogemust, süvendab ja jäädvustab kaubamärki hotellikülastaja meeles. See on meeletult oluline funktsioon, eriti hotellikettide jaoks, hotelli vidinad kodus tuletavad külalisele meelde, kui rahul ta oli oma hotellis viibimisega just sel hetkel, kui ta planeerib oma järgmist reisi.
Tõestatud tõhusus
Reklaamitegevuste tõhususe hindamine reklaami vidinate identifitseerimise kujul on reklaamitööstuses kinnitatud üle 70%. See kõrge näitaja tähendab, et enam kui 80% ettevõtetest kasutab praegu seda tüüpi imagopromotsiooni pidevalt. See asjaolu rõhutab veelgi vidinate psühholoogilist mõju klientide ja hotellikülaliste suhetes ning külaliste silmis positiivse kaubamärgi kuvandi loomisel.
Millised hotelli vidinad võivad teile kasulikud olla?
Vastupidiselt sellele, mida võiksite arvata, on märkimisväärne osa meie tootevalikusse kuuluvatest toodetest hotellis olemas. Loomulikult ei ole kõik neist vajalikud, kuid isikupärastatud hotelli vidinad avaldavad kindlasti positiivset mõju teie ettevõtte kuvandile. Tulles aga asja juurde, märkimisväärne osa, ehk siis millised vidinad? Siinkohal võime julgelt mainida reklaamipliiatsid, mis on toode, mida ilmselt kõige enam seostatakse reklaami vidinatega. Selle kõrval võime mainida ka hotelli logoga märkmikke, sest hotellis on alati midagi, mida üles märkida. Toas endas võivad külalist oodata firmamugid, tikitud logodega rätikud või reisihambahari, kui klient peaks unustama enda oma.