REKLAAMSEADMETE TOOTJA | KIIRE TARNEAEG | TASUTA NÕUSTAMINE

Miks saavad ilusalongide omanikud kasu reklaamiotstarbelistest vidinatest?
Reklaamseadmete vastuvõtjate rühmi võib olla vähemalt mitu: salongide kliendid (kliendid), nende töötajad või kosmeetikatoodete, ilutarvikute või seadmete tarnijad.
Klient võib pärast teenuse osutamist saada väikese kingituse, näiteks eelseisvate pühade puhul või tänutäheks selle eest, et ta on valinud just selle salongi. Sellisele kingitusele võib lisada tähendust ka väitega, et kõnealune isik on üks teie parimaid kliente. See toob kindlasti naeratuse tema näole, inimene tunneb end hinnatud ja märgatud. Nii on võimalus, et temast saab klient pikemaks ajaks ja ta tuleb isegi regulaarselt. Ja just see ongi asja mõte. Samal ajal võimaldab klient saadud kingitust kasutades seda märgata ka teistel inimestel, kellega ta kohtub. Kindlasti märkavad näiteks ilusat korraldajat teised naised, mis võib tekitada arutelu salongi üle, levitades selle kohta positiivseid arvamusi.
Kellele saab vidinaid kinkida?
Samuti on hea mõte kinkida reklaami vidinaid salongi töötajatele, näiteks kellegi tervitamiseks meeskonda või kalendriaasta lõpu tähistamiseks. See paneb kingitud töötaja tundma end olulisena ja hinnatud, paneb teda rohkem samastuma ettevõttega ja püüdma täita talle esitatud nõudmisi. Kindlasti aitab see luua sidet tööandjaga ja annab motivatsiooni hoolsaks tööks. Paljudel juhtudel teeb see ka uhkeks, et oled töötanud mainekas ilusalongis.
Ettevõtte töövõtjatele võib anda ka reklaamkingitusi viljakaks koostööks. Näiteks tundub, et professionaalse kosmeetika tarnija peaks pigem andma salongiomanikule tänutäheks selle eest, et ta saab kasu koostööst temaga. Aga mis siis, kui tänu väikesele kingitusele on ta motiveeritud andma järgmise tarne puhul allahindlust või tasuta kaubapartiid! See on salongiomaniku jaoks kahtlemata eelis. Samal ajal on selline tarnija, kes on saadud vidina kaudu kontaktis paljude teiste inimestega, salongile kõndivaks reklaamiks. See mõjub kindlasti soojendavalt ka ärisuhetele.
Seetõttu tasub alati kasutada reklaamgadgetit kui spetsiifilist turundustegevust. See on ettevõttele alati kasumlik, sest see loob professionaalset kuvandit ja äratab usaldust.