• Minu konto
    Logi sisse
Korv:
Korv
info: Teie ostukorv on tühi!
Sisestage, millist toodet otsite
Blogi
Miks on reklaamiotstarbelised reisividinad nii hea mõte?

Miks on reklaamiotstarbelised reisividinad nii hea mõte?

Peamiselt juba sissejuhatuses mainitud põhjusel. Klient, kellele on kingitud selline vidin, kasutab seda tõenäoliselt üsna sageli. Ja reisitarvikud on asjad, mis võivad olla mitte ainult väga praktilised ja kasulikud, vaid ka muuta paljud olukorrad meeldivamaks. See on mündi teine külg, kui tegemist on kontori vidinatega, mis on näiliselt sama kasulikud, kuid kahel täiesti erineval eesmärgil. Pikk ooteaeg suusareisil liikluses on veidi meeldivam, kui käes on kruus kuuma teed. Trükitud termomugid on see, mis loob suurepärase võimaluse luua positiivseid brändiassotsiatsioone, kui annate ühe oma kliendile.

 

Teine populaarne reisivahend, mida saab samuti reklaami teenistusse rakendada, on multifunktsionaalsed tööriistad ja taskunoad. Kujutage ette, et samal reisil, mida eespool kirjeldatud, läheb teie kliendi suusasang katki. Õnneks on tal käepärast meie poolt antud multitööriist - ja siis võib meie logoga vidin tema puhkuse päästa.

 

Nagu näete, on reisimänguasjad sageli väikesed esemed, mis võivad osutuda kasulikuks keerulistes olukordades. Neil on kindlasti väga suur potentsiaal mõjutada kliente ja neist võivad saada suurepärased reklaamivahendid. Midagi väikest, kuid kasulikku, mis võib lisaks aidata klienti siis, kui ta seda tõesti vajab, ja millel on seega suur tõenäosus tekitada väga positiivseid emotsioone, on tõeline Püha Graal reklaamigadettide maailmas, ja reisigadetid näivad sellele ideaalile väga lähedal olevat.

 

Turismividinate kasutamisel reklaammaterjalina on veel üks oluline omadus. Sellised esemed võtavad meie kliendid kaasa paljudesse erinevatesse kohtadesse ja nendega koos ka nendega kaasnevat reklaami. Seda võivad isegi teised inimesed näha. Selline reklaammaterjal, kui see on tegelikult kasulik, võib meie reklaami väga tõhusalt levitada.

 

Väikesed trükitud turismividinad - väikesed, kuid kasulikud

Kõige populaarsemad esemed reklaamvidinatena (mis sõltub muidugi brändist ja selle pakutavate toodete hindadest) on väga väikesed ja odavad, mis ei tähenda, et need ei oleks meie klientidele kasulikud. Oluline on neid sobivalt valida. Suurepärane vidin võiks olla näiteks veekindel dokumendikott, mis hoiab dokumendid igas olukorras kuivana. Reisihambahari on samuti hea idee, nagu ka rullbidoon, mis tühjana ei võta pagasis palju ruumi. Kliendid, kes leiavad rõõmu jalgrattasõidust, leiavad kindlasti, et meie ettevõtte logoga trükitud helkurvestid on kasulikud. Muud kasulikud vidinad on lihtsalt trükitud tulemasinad. Igaüks, kes on käinud sõpradega mõnel väljasõidul ja kellel ei ole olnud olukorda, kus teile oleks olnud kasulik tulemasin, peaks olema esimene, kes kivi visata.

 

Keskmise hinnaga turismi reklaami vidinad

Üsna tavaline on ka veidi kallimate esemete kasutamine reklaamvidinatena. Siinkohal tasub mainida eelmainitud termokruusi või multifunktsionaalset tööriista. Hea kvaliteediga, väike, kuid võimas LED-taskulamp, mis on reisil alati kasulik, on samuti originaalne idee selliseks vidinaks. Selliseid taskulampe on saadaval paljudes kujundus- ja värviversioonides. Teie logoga reisigadgetid võivad teid rohkem kui kord päästa. Lisaks taskulampidele või termomugidele võivad need olla ka lihtsalt reklaami-powerbankid, mis on nutitelefonide omanike jaoks hädavajalik ese.

 

Eksklusiivsed trükitud reisimänguasjad

Mõnikord tasub haarata ka veidi kõrgema hinnaklassi esemeid, millest võivad saada valitud klientidele mõeldud reklaamvidinad. Eelmainitud elektripank sobib selleks suurepäraselt. Nutitelefonide ajastul on levinud probleem, et akud saavad liiga lühikeseks. Reisil olles meeldib meile aega veeta, kasutades telefonis internetti või lugedes raamatut tahvelarvutist või e-lugerist. Powerbankiga saab hädaolukorras laadida mis tahes neist seadmetest ning meie ettevõtte logo peale trükituna jääb kliendile positiivne assotsiatsioon.

 

Kuna me juba räägime eksklusiivsematest toodetest, siis tasub siinkohal mainida reklaamvarjusid. Turismile suunatud reklaamvarjud peaksid olema just selliste hädaolukordade jaoks nagu vihm. Mida see tähendab teie brändi jaoks? Suurt reklaamipinda, millega teie klient saab ringi liikuda. Ja tema jaoks tähendab see päästet ja seda, et ta ei saa täiesti märjaks. Ta mäletab seda kingitust kindlasti meelsasti. Sellise vidina leiad loomulikult meie poest.